STORY GAMES™

Autoru improvizācijas lomu atmosfēras spēles kompānijām.

Kamdēļ?
- komandas saliedēšana
- izklaide
- dažādu iemaņu trenēšana
- komunikācija
- citi mērķi, kas ielikti spēli veidojot

Bet tagad, kad daudzi pasākumi ir liegti, palīdzam komandām uzturēt komunikāciju, saliedētību un kopīgu uzdevumu risināšanu caur spēlēm arī attālināti.
STORY GAMES™
Autoru improvizācijas lomu atmosfēras spēles kompānijām.

Kamdēļ?
- komandas saliedēšana
- izklaide
- dažādu iemaņu trenēšana
- komunikācija
- citi mērķi, kas ielikti spēli veidojot

Bet tagad, kad daudzi pasākumi ir liegti, palīdzam komandām uzturēt komunikāciju, saliedētību un kopīgu uzdevumu risināšanu caur spēlēm arī attālināti.
Kādēļ?
Ja Jūs ieplānojāt komandas saliedēšanas vai korporatīvo izklaides pasākumu, tad par labāko izvēli kā jautri un ar prātu lietderīgi pavadītu laiku kļūs kāda no mūsu atmosfēras improvizācijas lomu spēlēm, kuras gaitā dalībnieki ne tikai izklaidējas un pastiprina komandas garu, bet arī vieglā spēļu formā trenē dažādas iemaņas: vadības un pārrunu, pārdošanas un publisko runu, komunikācijas un projektu vadīšanas, kā arī daudz ko citu.
Turklāt jūs varat pasūtīt pēc spēles darbinieku uzvedības analītiku, kas jums var noderēt plānojot iekšējās pārmaiņas uzņēmumā.
Kādas spēles jau ir?
Dažādam cilvēku skaitam, atmosfērai un spēles norises vietai varat izvēlēties savu variantu vai arī mēs pielāgosim kādu no esošām spēlēm jūsu vajadzībām.
CHICAGO: GOLDEN PARTY
No 27 līdz 100 (vai pat līdz 420) dalībniekiem, pārvietojoties XX.gadsimta 20.gadu Amerikas gaisotnē, 4 stundu garumā izklaidēties, atpūsties un patrenēt informācijas savākšanas un analītikas, pārrunu un publisko runu iemaņas.
VIDEO
CHICAGO: SMASH-UP
12 līdz 30 cilvēku sastāvā mafijas Dona (vai Donnas) dzimšanas dienas gaisotnē patrenēties ritorikā, pārrunās, pārdošanā un analītikā.
MONSTRI ZINA PATIESĪBU
Ļauno garu fantasmagoriskās balles atmosfērā no 35 līdz 90 cilvēku grupā 4 stundu laikā iedzīvoties pūķu un driādu, cilvēkēdāju un nāriņu, vienaču un citu garu lomās, patrenēties pārrunās, koalīciju veidošanā un politiskajās intriīgās, ritorikā un publiskajā runā.
VIDEO
KORPORĀCIJA "DON SANTA"
Jautra 4 stundu ilga korporatīvā ballīte visvecākajā pasaules korporācijā. Uzņēmums jau vairākus gadsimtus nodarbojas ar Laimes un Prieka izgatavošanu un piegādā tos cilvēkiem visā pasaulē. Pēc teicami nostrādātā Jaunā gada, drīkst atslābt, taču ne viss iet gludi un jātiek galā ar klientu pretenzijām. Ražošanas, Vadības, Reklāmas un Mārketinga un Sagādes departamentiem jāvienojas un jāatrisina vairākas situācijas. Kompānijas un vadības sistēmas hierarhija, orientēšanās uz klientiem, spēja vienoties, publisko runu un pārrunu iemaņas - lūk, ko trenē spēles dalībnieki. No 40 dalībniekiem līdz 400.
ARHITEKTS 2.0
Stratēģiska 4 stundu spēle, kurā 4 dažādas komandas risina pilsētvides, loģistikas, sociālās politikas jautājumus pilsētā, kurā ir ekoloģiskās un transporta problēmas un divi depresīvie rajoni. Tikai kopīgiem spēkiem var visu atrisināt ar minimāliem zaudējumiem un maksimālo atdevi visām iesaistītām pusēm. No 10 dalībniekiem.
MĪLESTĪBA-BURVESTĪBA
4 stundu spēle-iepazīšanās, kas ir balstīta uz zināšanu sistēmas "Dzīves sezonas" no pshiloģes Olgas Kangizeres. Spēle palīdz iepazīt vienam otru un dzīļāk un no negaidītiem rakursiem iepazīt kolēģus nepiespiestā XX.gadsimta sākuma Parīzes gaisotnē. No 30 līdz 90 dalībniekiem.
VIDEO
CEĻOJUMS APKĀRT PASAULEI AR ŽĪLU VERNU
Intelektuāli-izklaidējoši-izzinošā spēle, kas ir balstīta uz Žīla Verna daiļrades. Komandas pārvar attālumu un laiku, uzzin ko jauno par dažādām valstīm, risina sarežģītus uzdevumus un meklē pazudušo Fileasu Fogu. No 4 līdz 12 stundām telpās vai brīvdabā un pat vairākās lokācijās). No 20 līdz pat vairākiem simtiem dalībnieku.
KARĪBU SALAS NOSLĒPUMS
Brīvdabas komandas saliedēšanas izklaides pasākums, kura laikā 4-6 stundu garumā komandas pretendē uz varu pār vienu salu, kur jau dzīvo vietējie aborigēni un fermeri, ir osta, krogs un tirgus. Spēlē ir gan intelektuālā, gan sportiskā sastāvdaļas. No 20 līdz pat vairākiem simtiem dalībnieku.
NOSLĒPUMAINAIS PORTRETS
Spēle-pētījums, kuras laikā komandām jārod atbildes uz vairākiem jautājumiem: ar ko atšķiras 16. un 19.gadsimti, kāds sakars Krišjānim Baronam ar Lielbritāniju, kā kaut ko var paslēpt visu priekšā, kā atšifrēt senās zīmes un daudzus citus.
Ir iespēja spēli novadīt telpās (muzejs, pils, pagrabi...), vai arī dabā (pilsdrupas, alas, mežs, parks, muiža...)
No 10 dalībniekiem līdz vairākiem simtiem, no 4 stundām līdz veselai dienai.
MILLENIUM COMMITTEE
Spēle-izaicinājums, kuras laikā komandām, kas darbojas viena kopējā mērķa sasniegšanai, sadarbojoties, jāatrisina liela problēma - Zeme ir globālās katastrofas priekšā. Elitārai komandai - Millenium Komitejai, kurā ir trīs nodaļas - Cilvēku, Mediju un Garu - jārod risinājums planētas glābšanai.
No 12 dalībniekiem līdz vairākiem desmtiem, ap 4 stundām.
VIDEO
PARIS-DAKAR'85
PARIS-DAKAR'85 ir jautra komandas saliedēšanas, prāta, sporta un izklaides spēle, ko
rīkojam izbraukumā - vietā pēc klienta izvēles vai pēc mūsu ieteikuma: kartinga trasē vai drifta hallē, velo vai moto trasē, kvadraciklu vai citu individuālo transportu nomas bāzē. Šī ir gan lomu, gan komandu, gan sporta sacensību spēle, kurā katrs atradīs sev lomu pa prātam un pa spējām. Leģendārais rallijs, mīklaina vēsture, sviedriem klāts ceļš līdz uzvarai. Komandas darbs, sacensību gars, šķēršļu pārvarēšana, uzdevumu risināšana
kopā dod spēku, iedvesmu, ceļ kolektīva garu uz ilgu laiku un atstāj patīkamus iespaidus un atmiņas.
Minimālais spēles ilgums ir 4 stundas, bet parasti mēs piedāvājam to novadīt 6-8 stundu laikā.
Pašas spēles organizēšanas un rīkošanas izmaksas ir no 2000 EUR, bet tiek koriģētas vienojoties par saturu, ilgumu, attālumu no Rīgas, tehnisko nodrošinājumu un citām niansēm. (trases un transporta, kā arī ēdināšanas izmaksas cenā nav iekļautas).
VIDEO no pirmizrādes
JAUNAIS ŠĶIRSTS
Tips: diskusija, kooperācija
Spēlētāja mērķis: Nokļūt uz kosmiskā kuģa - Jaunais Šķirsts, piedalīties tā būvniecībā.
Spēles mērķis: Iesaistīšanās argumentācijas diskusijā par kosmosa ekspedīcijas dalībnieku izvēli un sadarbību Šķirsta būvniecībā.
Spēles gaita: Pirmkārt, izlases veidā tiek noteikta grupas atrašanās vieta un mērķis. Var izrādīties, ka tā joprojām ir Zeme, vai jau tās orbīta, vai cita planēta. Ierobežotu resursu apstākļos dalībniekiem jāveic misija, lai glābtu cilvēci. Nodibināt dzīvi orbītā vai izpētit jaunas planētas, lai tās apdzīvotu. Misijas panākumi ir atkarīgi no grupas spējas līdzsvarot resursus, būvēt kuģi un izvēlēties apkalpi, ņemot vērā enerģijas, degvielas rezerves un pieejamo vietu skaitu Šķirstā. Spēlētāji var kopīgi izvēlēties stratēģiju atkarībā no resursiem un filozofiskajiem uzskatiem un izgudrot krīzes problēmas risinājumus - Šķirstam jāspēj sasniegt mērķi un nodrošināt savu pasažieru izdzīvošanu. Neatkarīgi no tā, vai tas ir mazs bots vai ietilpīgs kreiseris, lido tikai izlūki vai arī komanda nolemj nezaudēt nevienu dalībnieku - tas ir atkarīgs no atjautības un veiksmes!
Dalībnieku skaits: no 8 līdz 18, iespējams vienlaikus novadīt spēli pie vairākiem galdiem.
Ilgums: no 2,5 stundām
Vadītāju skaits: viens pie katra galda
Tiešsaistes iespēja: nē
CHICAGO: SYNDICATE
Diskusiju-lomu kooperācijas spēle
Visi dalībnieki ir Čikāgas grupējumu vadoņi, kas sanāca kopīgā sapulcē lai noskaidrotu kuras bandas apvienosies lielā un spēcīgā Sindikātā. Katram ir savas stāsts (sava loma, kas sastāv no atsevišķām kartiņām). Visus vērtē no Autoritātes viedokļa - kuram tā ir augstāka, tas arī ienāks Sindikātā ar savu bandu. Ja dalībniekam autoritāte ir negatīvā, tad var necerēt iesaistīties Sindikātā un gūt no tā kādus labumus. Spēlē ir vairāki raundi, kuru laikā notiek apspriede, apmaiņa ar kārtīm, slepenā balsošana. Visi spēlētāji paliek līdz speles beigām, bet tikai beigās ir skaidrs, kurš grupējums ienāks Sindikātā.

Spēlētāju skaits: 6-18
Spēles ilgums: 1,5-2,5 st.
Spēlētāju izvietojums: apkārt vienam galdam
Vadītājs: 1 (LV/RU)
IZLAUŠANĀS NO AZKABĀNAS
Diskusiju-lomu kooperācijas spēle
Visi dalībnieki ir slavenās maģijas un buvestības skolas Hogvarts absolventi. Dīvainās apstākļu sakritības dēļ viņi visi nokļuva visstingrākā brinumpasaules cietumā Azkabanā. Viņu uzdevums, pārvarējot apsargus un lamatas, izlauzties no cietuma brīvībā.

Spēlētāju skaits: 6-18
Spēles ilgums: 1,5-2,5 st.
Spēlētāju izvietojums: apkārt vienam galdam
Vadītājs: 1 (LV/RU/EN)
WATER WORLD WARRIORS
Komandu konkurences spēle pēc filmas "Ūdens pasaule" motīviem. Pēcapokalipses pasaulē komandas meklē it kā esošo mītisko salu, kuras karti esot atstājis kaut kāds jūrā gājējs. Cīņa par resursiem caur dažādiem izmēģinājumiem (fiziskajiem, radošajiem uc.) pretstāda komandas savā starpā.
Spēlētāju skaits: no 40
Spēles ilgums: 4-5 ч.
Vieta: teritorija ar ūdeni (dīķis, ezers, upe, jūra) un pludmali/zemi.
Vadītāji: 4-6 (LV/RU/EN)
JAUNĀS SPĒLES
Pašlaik rit darbs pie jaunām improvizācijas, komandu lomu spēlēm:
  • ROBOLUTION
  • TAURIŅA EFEKTS
  • STEAMTOWN
  • 8 SIEVIETES / 8 VĪRIEŠI
  • NAV LAIKA
  • 24
un citām.
Aptuveno izmaksu aprēķins
Šeit jūs varat orientējoši aprēķināt sava pasākuma izmaksas
Lai aprēķinātu precīzāk, mums jāzina vairāk
Speižot pogu, jūs piekrītat personas datu apstrādei un piekrītat konfidencialitātes politikai
Video par STORY GAMES
Jauns atpūtas un izklaides veids Latvijā
Made on
Tilda